Αγώνας διάσωσης στα ερείπια της βενεζουέλας – υπό κατάρρευση το σύστημα υγείας
Τρεις ημέρες μετά τους δύο σεισμούς που έπληξαν τη Βενεζουέλα, οι διασώστες συνεχίζουν την αναζήτηση επιζώντων στα ερείπια.
Τουλάχιστον 172 άτομα έχουν παγιδευτεί κάτω από τα ερείπια των κτιρίων που κατέρρευσαν, όπως επισήμανε την Παρασκευή ο πρόεδρος της Εθνοσυνέλευσης, Χόρχε Ροντρίγκες.
Στις πιο πληγείσες παράκτιες περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Λα Γκουάιρα και της παραθαλάσσιας πόλης Κατία Λα Μαρ, ομάδες διάσωσης και οικογένειες εξακολουθούν να σκάβουν ανάμεσα στα ερείπια των κτιρίων με περιορισμένο εξοπλισμό.
#TodosConVzla 🇻🇪 | En fotos, así quedó la estructura de los edificios Nautilus y Playamar en Catia La Mar, Vargas, tras el terremoto. 🚨🏚️
Cientos de venezolanos siguen buscando desesperadamente a sus familiares perdidos y tapiados por los escombros de la estructura.
Σε πολλές γειτονιές, τα μεγάλα μηχανήματα δεν έχουν φτάσει ακόμη, αναγκάζοντας τους διασώστες να βασίζονται στα γυμνά χέρια και σε αυτοσχέδια εργαλεία, καθώς αγωνίζονται ενάντια στον χρόνο.
Οι ομάδες έκτακτης ανάγκης αναφέρουν ότι η καταστροφή είναι τόσο εκτεταμένη που ο συντονισμός γίνεται όλο και πιο δύσκολος.
Οι δρόμοι παραμένουν μπλοκαρισμένοι, τα κτίρια είναι ασταθή και τα συστήματα επικοινωνίας σε ορισμένες περιοχές έχουν διακοπεί.
Μαρτυρίες περιγράφουν ανθρώπους που φωνάζουν κάτω από τα ερείπια, ενώ οι γείτονες σχηματίζουν ανθρώπινες αλυσίδες για να μετακινήσουν τα συντρίμμια.
Ο επίσημος αριθμός των νεκρών έχει αυξηθεί απότομα στους 920 και οι αρχές προειδοποιούν ότι ενδέχεται να αυξηθεί περαιτέρω.
