Αβραμόπουλος για το ευρωπαϊκό ένταλμα: απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε ασυλί

Αβραμόπουλος για το ευρωπαϊκό ένταλμα: απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε ασυλί

Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Κοινοποίηση Tweet

Ανακοίνωση για το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εξέδωσαν σε βάρος του οι βελγικές αρχές, στο πλαίσιο της έρευνας για το σκάνδαλο Qatargate, έδωσε στη δημοσιότητα ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος και νυν βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρης Αβραμόπουλος.

Ο κ. Αβραμόπουλος όταν είχε ξεκινήσει η έρευνα για το Qatargate είχε υποστηρίξει πως όλες του οι ενέργειες ήταν απολύτως νόμιμες

Σύμφωνα με πληροφορίες, για την έκδοση εντάλματος σύλληψης έχουν ενημερωθεί οι ελληνικές δικαστικές αρχές, παρόλα αυτά το ένταλμα δεν έχει εκτελεστεί, καθώς λόγω της βουλευτικής ιδιότητας του κ. Αβραμόπουλου απαιτείται η άρση ασυλίας του από τη Βουλή.

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, όπως αναφέρουν δικαστικές πηγές, επισκέφτηκε το μεσημέρι την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών ενώ εξέδωσε και σχετική ανακοίνωση.

Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen.

Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη.

Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο.