«η δικαιοσύνη πήρε μία απόφαση για τους δανειολήπτες - εφαρμόστε την σωστά» - ανέβασε τους τόνους ο ανδρουλάκη

«η δικαιοσύνη πήρε μία απόφαση για τους δανειολήπτες - εφαρμόστε την σωστά» - ανέβασε τους τόνους ο ανδρουλάκη

Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Κοινοποίηση Tweet

Η τροπολογία της κυβέρνησης για τους δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη, μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου, δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις που τους επιβλήθηκε παράνομος υπολογισμός της δόσης του δανείου, ανέφερε ο Νίκος Ανδρουλάκης, και κατηγόρησε την κυβέρνηση από το βήμα της Βουλής ότι παίζει επικοινωνιακά παιχνίδια.

Ήταν μια αμετάκλητη και δεσμευτική δικαστική απόφαση που όφειλε να εφαρμοστεί από την πρώτη ημέρα.

Και τελικά η κυβέρνηση αναγκάστηκε να αποδεχθεί αυτό που από την πρώτη στιγμή υποστήριζαν το ΠΑΣΟΚ, οι δικηγορικοί σύλλογοι, οι ενώσεις καταναλωτών και χιλιάδες δανειολήπτες.

Ότι ο νόμιμος εκτοκισμός γίνεται επί της μηνιαίας δόσης που όρισε το δικαστήριο και όχι επί του συνόλου του κεφαλαίου, όπως αυθαίρετα και καταχρηστικά εφαρμοζόταν μέχρι σήμερα.

Χαρακτήρισε ακόμα προκλητική απόφαση την αύξηση των μισθών των μητροπολιτών και των υπαλλήλων της Προεδρίας της Δημοκρατίας.

Ο κ. Ανδρουλάκης παρουσίασε τροπολογίες που κατεβάζει το ΠΑΣΟΚ που δεν συνιστούν αντιπολιτευτική τακτική αλλά αποτελούν λύσεις στα προβλήματα των πολιτών.

Οι τόνοι ανέβηκαν με τον κ. Πιερρακάκη, καθώς ο υπουργός Οικονομίας είχε καταφερθεί νωρίτερα εναντίον του νόμου Κατσέλη.

Ο κ. Ανδρουλάκης υπενθύμισε την πορεία του κ. Πιερρακάκη στο ΠΑΣΟΚ, όταν δεν άσκησε καμία κριτική σε αυτόν τον νόμο και αφετέρου έκανε τη σύγκριση του τι σήμανε ο νόμος Κατσέλη για την προστασία της πρώτης κατοικίας την περίοδο της τρόικας και τι σημαίνει η πολιτική της ΝΔ σήμερα παρά το ότι έχει ελευθερία κινήσεων.