«συνεχίζουμε τον αγώνα», λένε οι μηχανοδηγοί μετά την αποβολή τους από τη δίκη για τα τέμπη

«συνεχίζουμε τον αγώνα», λένε οι μηχανοδηγοί μετά την αποβολή τους από τη δίκη για τα τέμπη

Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό
Κοινοποίηση Tweet

Home » «Συνεχίζουμε τον αγώνα», λένε οι μηχανοδηγοί μετά την αποβολή τους από τη δίκη για τα Τέμπη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Για την απόρριψη της δήλωσης παράστασης προς υποστήριξη της κατηγορίας από την έδρα του τριμελούς εφετείου κακουργημάτων Λάρισας αναφέρεται η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (σωματείου μηχανοδηγών), τονίζοντας πως «ο αγώνας για απόδοση δικαιοσύνης θα συνεχιστεί».