Η αντιπροσωπεία του ιράν αποχώρησε από τον χώρο διαπραγματεύσεων μετά τις απειλές τραμπ - τι απάντησε ο γκαλιμ
Η αντιπροσωπεία του Ιράν αποχώρησε από τον χώρο των διαπραγματεύσεων με τις ΗΠΑ στο Μπούργκενστοκ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα σχόλια που έκανε ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, μετέδωσε το ιρανικό πρακτορείο Tasnim.
Στη συνέχεια το Axios, επικαλούμενο διπλωμάτη, μετέδωσε ότι η ιρανική αντιπροσωπεία δεν έχει αποχωρήσει από τον χώρο των συνομιλιών στην Ελβετία και οι συνομιλίες μεταξύ αυτής και των ΗΠΑ συνεχίζονται.
Πρόσθεσε ότι οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στην άρση των κυρώσεων που αφορούν τον ενεργειακό τομέα του Ιράν.
با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم. بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آمادهاند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل میکنیم.
Όπως μεταδίδει το Tasnim, το Ιράν διαμαρτυρήθηκε επίσημα στις ΗΠΑ για τις πρόσφατες απειλές του Τραμπ και εξετάζει την απάντησή του.
Η Τεχεράνη υποστηρίζει ότι οποιεσδήποτε απειλές παραβιάζουν την πρώτη ρήτρα της συμφωνίας που έχει δημοσιοποιηθεί, η οποία απαιτεί από τις ΗΠΑ (και το Ιράν) να απέχουν από απειλές, κάτι που καθιστά τις δηλώσεις του Τραμπ σοβαρή παραβίαση του Μνημονίου Κατανόησης.
