Ο διεθνής οργανισμός ναυσιπλοΐας ανακοίνωσε την εκκένωση 11.000 ναυτικών από τα στενά του ορμούζ

Ο διεθνής οργανισμός ναυσιπλοΐας ανακοίνωσε την εκκένωση 11.000 ναυτικών από τα στενά του ορμούζ

Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό
Κοινοποίηση Tweet

Μετά την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας, κ. Αρσένιο Ντομίνγκεζ, εξέδωσε δήλωση όπως αναφέρεται την οποία χιλιάδες ναυτικοί, θα εκκενώσουν την περιοχή του Ορμούζ.

Πλοία στα Στενά του Ορμούζ, κοντά στην παραλία του Μπαντάρ Αμπάς, στο Ιράν, 21 Ιουνίου 2026. Εξαιρετική αντίθεση ανάμεσα στον πόλεμο και την ειρήνη. Amirhosein Khorgooi/ISNA/via West Asia News Agency – WANA

Ο Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας – ΙΜΟ, κ. Αρσένιο Ντομίνγκεζ, εξέδωσε την παρακάτω δήλωση:

Θέλω να αποτίσω φόρο τιμής στους δεκατέσσερις αθώους ναυτικούς που έχασαν τραγικά τη ζωή τους κατά τη διάρκεια αυτής της σύγκρουσης. Η αφοσίωσή τους στην υπηρεσία του παγκόσμιου εμπορίου δεν θα ξεχαστεί.

Θα ξεκινήσουμε την εφαρμογή του σχεδίου εκκένωσης για περισσότερους από 11.000 ναυτικούς που εξακολουθούν να βρίσκονται εγκλωβισμένοι στην περιοχή. Αυτή η επιχείρηση μεγάλης κλίμακας θα διεξαχθεί σε στενή συνεργασία με το Ιράν, το Ομάν, όλα τα άλλα παράκτια κράτη της περιοχής, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον ναυτιλιακό κλάδο.

Έχουμε εξασφαλίσει τις απαραίτητες εγγυήσεις ασφάλειας και έχουμε επαληθεύσει διεξοδικά τις συνθήκες για την ασφαλή ναυσιπλοΐα, προκειμένου να υποστηρίξουμε αυτές τις επιχειρήσεις.