Σε κάθειρξη 7 ετών για διαφθορά καταδικάστηκε η πρώην πρώτη κυρία της νότιας κορέας

Σε κάθειρξη 7 ετών για διαφθορά καταδικάστηκε η πρώην πρώτη κυρία της νότιας κορέας

Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Κοινοποίηση Tweet

Σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών για δωροληψία, καταδίκασε σήμερα δικαστήριο της Νότιας Κορέας την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε, που ήδη εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση διαφθοράς,

Σύμφωνα με την ετυμηγορία, η σύζυγος του καθαιρεθέντος, πρώην πρόεδρου Γιουν Σουκ Γεόλ, κρίθηκε ένοχη για το ότι έλαβε κοσμήματα και αντικείμενα μεγάλης αξίας, με αντάλλαγμα εξυπηρετήσεις όπως διορισμοί σε αξιώματα.

Η ίδια ήδη εκτίει ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών για χειραγώγηση μετοχών και διαφθορά, η οποία αυξήθηκε τον Απρίλιο ύστερα από την καταδίκη της σε 20 μήνες φυλάκισης σε πρωτοβάθμιο δικαστήριο τον Ιανουάριο.

Για αυτή τη δεύτερη υπόθεση διαφθοράς, στην πρώην πρώτη κυρία ασκήθηκε δίωξη τον Δεκέμβριο για επιπλέον κατηγορίες, όπως το ότι δέχθηκε κοσμήματα συνολικής αξίας 103 εκατ. γουόν (σχεδόν 59.000 ευρώ).

Σε αυτά περιλαμβάνονταν ένα κολιέ Van Cleef & Arpels, μια καρφίτσα Tiffany & Co. και σκουλαρίκια Graff, που της προσέφερε μεγιστάνας ακινήτων το 2022. Σε αντάλλαγμα, κατηγορήθηκε ότι προσφέρθηκε να εξασφαλίσει κάποια θέση στον γαμπρό του προσώπου αυτού.

Είχε κατηγορηθεί ότι δέχθηκε σε διάφορες περιστάσεις χρήματα και αντικείμενα αξίας, εκμεταλλευόμενη τη θέση της ως συζύγου του πρώην προέδρου Γιουν Σουκ Γεολ, ο οποίος βρίσκεται στη φυλακή για την απόπειρά του να επιβάλει στρατιωτικό νόμο στα τέλη του 2014.

Κεντρική φωτό: Η Κιμ Κέον Χε με την Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ Τζιλ Μπάιντεν το 2023 Πηγή: wikipedia