Έκρηξη και φωτιά σε συγκρότημα ουρανοξυστών στη μαδρίτη - απεγκλωβίστηκαν οι εργαζόμενοι

Έκρηξη και φωτιά σε συγκρότημα ουρανοξυστών στη μαδρίτη - απεγκλωβίστηκαν οι εργαζόμενοι

Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Κοινοποίηση Tweet

Τρία άτομα που είχαν εγκλωβιστεί σε ζώνες ασφαλείας στο εσωτερικό του κτιρίου έχουν ήδη διασωθεί, σύμφωνα με την Αντιπροσωπεία της Κυβέρνησης. Παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες σε δύο εργαζόμενους που υπέστησαν ελαφρά εισπνοή καπνού και σε μια περαστική που υπέστη κρίση άγχους

Ένας από τους τέσσερις ουρανοξύστες της Μαδρίτης, αυτός της εταιρείας Moeve (πρώην Cepsa), εκκενώθηκε σήμερα το απόγευμα λόγω έκρηξης στο εσωτερικό του, η οποία δημιούργησε μια στήλη καπνού ορατή από μακριά. Αρκετές ομάδες πυροσβεστών μετέβησαν στον τόπο για να αντιμετωπίσουν τη φωτιά, η οποία έχει ήδη τεθεί υπό έλεγχο και δεν προκάλεσε τραυματισμούς.

Η Αντιπροσωπεία της Κυβέρνησης στη Μαδρίτη ενημερώνει ότι υπήρχαν τρία άτομα που είχαν εγκλωβιστεί σε ζώνες ασφαλείας σε διαφορετικούς ορόφους του κτιρίου, τα οποία έχουν ήδη εκκενωθεί.

Τα συνεργεία του Πολιτικής Προστασίας – samur παρείχαν βοήθεια σε δύο εργαζόμενους που εμφάνισαν προβλήματα στο αναπνευστικό από ελαφρά εισπνοή καπνού και σε μια περαστική που υπέστη κρίση πανικού.

Η πυρκαγιά ξέσπασε γύρω στις 17.00 , τοπική ώρα, σε ένα τεχνικό δωμάτιο του 25ου ορόφου ―από τους 45 που έχει το κτίριο― και έχει ήδη τεθεί υπό έλεγχο, σύμφωνα με πηγές των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης.

Πρόκειται για τη δεύτερη πυρκαγιά που πλήττει τον Πύργο Moeve, παλαιότερα γνωστό ως Πύργος Foster, σε διάστημα λιγότερο από ένα χρόνο. Η προηγούμενη πυρκαγιά έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2025 και προκλήθηκε από έναν ηλεκτρικό μετασχηματιστή που βρισκόταν στο υπόγειο.