Το ισραήλ συνεχίζει τις σφαγές και στη δυτική οχθη

Το ισραήλ συνεχίζει τις σφαγές και στη δυτική οχθη

Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό
Κοινοποίηση Tweet

Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν μερικά λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα χθες Κυριακή ότι σκότωσαν δυο ανθρώπους κοντά στον οικισμό Καρμί Τσουρ, στη Δυτική Οχθη, υποστηρίζοντας πως εκσφενδόνισαν κοκτέιλ μολότοφ (στη φωτογραφία από βίντεο στο Χ, επάνω, κατοχικοί ισραηλινοί στρατιώτες συλλαμβάνουν Παλαιστινίους μέσα στο σπίτι τους).

Στρατιώτες στοχοποίησαν ομάδα ανθρώπων που είχαν βάλει φωτιά σε ελαστικά αυτοκινήτων και πέταγαν αυτοσχέδιους εμπρηστικούς μηχανισμούς προς την κατεύθυνση του οικισμού, κατά την ανακοίνωση.

Το Ισραήλ κατέχει τη Δυτική Οχθη από το 1967. Εκεί ζουν —εξαιρουμένης της ανατολικής Ιερουσαλήμ— κάπου 500.000 έποικοι, ανάμεσα σε σχεδόν τρία εκατομμύρια Παλαιστίνιους.

Ο ΟΗΕ εξέφρασε πρόσφατα ανησυχία για το άνευ προηγουμένου επίπεδο της βίας στην περιοχή αυτή από πλευράς των εποίκων: κατά μέσο όρο, διαπράττονται έξι επιθέσεις την ημέρα που προκαλούν ζημιές ή θύματα, ανέφερε, χωρίς να κάνει διαχωρισμό μεταξύ νεκρών και τραυματιών.